It is currently August 21, 2017, 01:47:38 AM

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
 Interview with Stian (Larzen) - 05/12/2007 
Author Message
Tester

Character: Hylario
Clan: Ironfist
Post Interview with Stian (Larzen) - 05/12/2007
Interview with Stian (Larzen)

Hylario: Hello Larzen, What is your full name and How old are you?
Larzen: My name is Stian Larsen, and I'm 16 years old

Hylario: What city do you live and what is your nationality?
Larzen: I'm from Norway, living in the capital city Oslo

Hylario: Do you work or study?
Larzen: I'm studying computer science, first year.

Hylario: How did you know ZeroCoolz and How did you enter in Myth Entertainment Staff?
Larzen: Hum, I spoke to Zero through the forums, and later we've been talking a bit on MSN.
At first I applied for the storystaff, but changed the application when the NPC Writer position opened, and both me and K-Seppi were accepted.

Hylario: Do you have many things to do in Phobos? Could you tell us something about your work?
Larzen: Sadly, I can't go in-depth on what I'm doing. I'm basically writing the NPC's personalities and then script them, however most of the NPC's personalities are written by the rest of the story team.

Hylario: Have you ever played Tibia? Are you still playing it? What do you think about Tibia?
Larzen: I'm still playing Tibia, but not very often. I think it's a great game, though the last years they've become too advanced! I enjoyed that the game was so simple to play and like. The game hasn't become worse, simply more advanced.

Hylario: What are your expectations for Phobos in the future?
Larzen: I'm pretty sure Phobos will be a success, and I hope the contact with the players will remain as close as possible. I'm eagerly awaiting the next test server, as I know all of you are too! I also believe that the roleplaying aspects of the game will attract people!

Hylario: Who is Stian Larsen and who is Larzen?
Larzen: They are the same. I don't like to act differently on aliases, except for roleplaying.

Hylario: Do you know Brazil? Would you like to come here anytime?
Larzen: Who doesn't know Brazil? Of course I do! I'd like to visit, though I'm not sure if I can afford the travel

Hylario: and what do you think about PhobosOnlineBR.com?
Larzen: I think it's a good fansite, it has a potential of becoming supported I think. I hope it will keep growing! :D

Hylario: Would you like to say something to everyone who will read your interview?
Larzen: I want a test server!
Hylario: ^^ Me too.

Hylario: Thank you very much for the attention.
Larzen: You're welcome :]

Quote:
Entrevista com Stian (Larzen)

Hylario: Olá Larzen, Qual é seu nome completo e quantos anos você tem?
Larzen: Meu nome é Stian Larsen, e eu tenho 16 anos.

Hylario: Que cidade você mora e qual a sua nacionalidade?
Larzen: Eu sou da Noruega, morando na cidade capital Oslo.

Hylario: Você trabalha ou estuda?
Larzen: Eu estou estudando ciência da computação, primeiro ano.

Hylario: Como você conheceu ZeroCoolz e como você entrou na Equipe da Myth Entertainment?
Larzen: Hum, Eu falei com Zero através de forums, e depois nós conversamos um pouco no MSN.
No começo eu me candidatei para a equipe de escritores, mas mudei minha aplicação quando a posição de escritor de NPC foi aberta, e eu e K-Seppi fomos aceitos.

Hylario: Você tem muitas coisas para fazer no Phobos? Você poderia nos contar alguma coisa sobre o seu trabalho?
Larzen Infelizmente, não posso falar a fundo o que estou fazendo. Eu estou basicamente escrevendo as personalidades dos NPCs e então fazer seus scripts, contudo a maioria das personalidades dos NPCs são escritas pela equipe de escritores de história.

Hylario: Você já jogou Tibia? Você ainda joga? O que você acha do Tibia?
Larzen: Eu ainda estou jogando Tibia, mas não muito frequente. Eu acho que é uma ótimo jogo, apesar de que no último ano eles se tornaram muito avançados! Eu gostei pois o jogo era muito simples de jogar e gostar. O jogo não ficou ruim, simplesmente mais avançado.

Hylario: Quais são as suas expectativas para o Phobos no futuro?
Larzen: Eu tenho certeza que Phobos será um sucesso, e eu espero que o contato com os jogadores ficará mais próximo que o possível. Eu estou ansiosamente esperando o próximo test server, e eu sei que todos vocês também estão! Eu também acredito que os aspectos de roleplay do jogo irá atrair pessoas!

Hylario: Quem eh Stian Larsen e quem é Larzen?
Larzen: Eles são os mesmos. Eu não gosto de agir de maneira diferente sobre apelidos, exceto para roleplaying.

Hylario: Você conhece o Brasil? Você gostaria de vir pra cá alguma vez?
Larzen: Quem não conhece Brasil? Claro que eu conheço! Eu gostaria de visitar, mas não tenho certeza se posso pagar a viagem.

Hylario: e o que você acha do PhobosOnlineBR.com?
Larzen: Eu acho que é um bom fansite, ele tem um potencial de tornar-se supported eu acho. Eu espero que continue crescendo! :D

Hylario: Você gostaria de dizer alguma coisa para todos que vão ler sua entrevista?
Larzen: Eu quero um test server!
Hylario: ^^ Eu também.

Hylario: Muito Obrigado pela sua atenção.
Larzen: De nada :]

June 26, 2013, 04:29:35 PM
Profile
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ]